Eindelijk! - Reisverslag uit Brno, Tsjechische Republiek van Kenny Brink - WaarBenJij.nu Eindelijk! - Reisverslag uit Brno, Tsjechische Republiek van Kenny Brink - WaarBenJij.nu

Eindelijk!

Door: Kenny

Blijf op de hoogte en volg Kenny

05 Februari 2014 | Tsjechische Republiek, Brno

Na een hele lange tijd wachten, hoewel dat ook wel weer meeviel. Is het vandaag eindelijk zover! Veel voorbereidingen getroffen, minor ingeleverd, koffers ingepakt, afscheid genomen, heeeeel veel heen en weer gemaild met de universiteit.

Over 4 uurtjes zitten we in het vliegtuig op weg naar Brno! Twee volle koffers en een volle tas (wat voor mij nog steeds te weinig is) gaan er mee.

Samen met mijn ouders en Mitchel en Danielle gaan we naar het vliegveld om daar afscheid te nemen van de laatste mensen.

Ik heb er ontzettend veel zin in en ik ga mn best doen om mijn blog een beetje bij te houden, maar ik beloof niks..

Ik kan nog geen Tsjechisch dus ik ga niet tot ziens ofzo ik het Tsjechsich zeggen.

Liefs Kenny

  • 05 Februari 2014 - 18:25

    Maxime:

    Tsjechië, wat super leuk! Het is een hele vreemde taal haha, ik kan het volkslied zingen in het Tsjechisch, als je een beetje door hebt hoe je het moet uitspreken... blijft het alsnog vaag haha.

    Tot ziens weet ik niet, maar slaap lekker weet ik wel: dobrou noc :) haha

    Heel veel plezier! X

  • 05 Februari 2014 - 21:12

    Floortje:

    haha Kenny ik vind het nu al leuk! Dus vooral die blog bijhouden, ik lees met plezier mee ;) Veel plezier en groetjes aan Robert! X

  • 08 Februari 2014 - 23:16

    Ellen:

    Ik ga je volgen. Veel plezier xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kenny

Hier een reisverslag van mijn 5 maanden studie in Brno, Tsjechië! :) Ik zal proberen het zo goed mogelijk bij te houden..

Actief sinds 29 Dec. 2013
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 4834

Voorgaande reizen:

05 Februari 2014 - 27 Juni 2014

Hello Brno!

Landen bezocht: