Nog maar 7 weken te gaan.. - Reisverslag uit Brno, Tsjechische Republiek van Kenny Brink - WaarBenJij.nu Nog maar 7 weken te gaan.. - Reisverslag uit Brno, Tsjechische Republiek van Kenny Brink - WaarBenJij.nu

Nog maar 7 weken te gaan..

Blijf op de hoogte en volg Kenny

29 April 2014 | Tsjechische Republiek, Brno

Het einde begint er aan te komen helaas! :(

En dit blijkt moeilijker dan gedacht. Meer te doen, meer te beleven en de tijd gaat super snel. Maar toch laat ik even wat aan jullie weten, kort maar krachtig!

Na mn laatste blog hebben we genoeg meegemaakt, allereerst een Tram party, letterlijk een feestje in een tram het was gek maar ook wel erg leuk.

Behalve dat hebben we ook nog interessante lessen, andere activiteiten en feestjes gehad.

Ik heb gelasergamed 2x :) 1x met een Pauline, Vera en een paar mensen die ik niet kenden en de keer daarna zijn we met een groep meiden van hier geweest, dat was erg leuk en de tweede keer heb ik zowaar gewonnen!

De dag na de tram party zijn we naar Krakow vertrokken met Robert, Ireen, Lotte en Maria. Andrea zijn we in Krakow tegen gekomen. Een mooie stad en erg indrukwekkend. We hebben daar veel gezien.
Die zaterdag zijn we in Auschwitz geweest en dat was erg indrukwekkend, ondanks dat je er al veel over weet was het toch nog erg bijzonder en het zette je allemaal wel aan het denken. Maar ik ben toch erg blij dat ik er geweest ben. Ik zal wat foto's toevoegen, maar die staan ook op facebook.

Ook ben ik nog voor een dagje naar Olomouc geweest met Maria en Andrea. Dit is een klein stadje in Tsjechië met heel veel kerkjes. Met een Harry Potter achtige trein zijn we daar naar toe gegaan en hebben daar wat rondgelopen en weer met de Harry Potter trein terug! :)

En toen was het al bijna tijd om naar Nederland te gaan! Vrijdag 18 april ben ik voor een weekendje terug naar huis gegaan, met familie van den Brink een weekendje naar Zeeland! Eindelijk broodje kroket! haha nee hoor, ook was het heel fijn om iedereen weer even te zien! :) Ook weer even gefietst op een tandem met Jade en de rest naar Zierikzee!

De 21e ben ik weer terug gevlogen en kwam Niels mee. Die is hier een weekje geweest, dus ik heb tourist guide uitgehangen. Of niet helemaal. 'Kenny wat voor gebouw is dit?' 'eeeeeuh..' Ik weet toch niet zo heel veel over Brno :). Op Zaterdag nog een dagje naar Wenen, een eeeerg mooie stad waar ik zeker nog een keer naar terug ga!

Deze week word even weer huiswerk bijwerken, want ik heb vorige week praktisch niks gedaan en aankomende vrijdag ga ik alweer terug voor familievakantie Echteld! Want ook het einde van het semester komt er aan en ik moet toch echt iets inleveren.

De tripjes die nog op de planning staan: Boedapest! Cesky Krumlov.

En ik zou nog wel naar Wenen, Praag (Ben der helaas nog steeds niet geweest), en wie weet wat er nog meer voorbij komt!

Voor de helft van de familie TOT VRIJDAG!

En de rest tot als ik weer terug bennn!

lieeefs xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kenny

Hier een reisverslag van mijn 5 maanden studie in Brno, Tsjechië! :) Ik zal proberen het zo goed mogelijk bij te houden..

Actief sinds 29 Dec. 2013
Verslag gelezen: 1176
Totaal aantal bezoekers 4846

Voorgaande reizen:

05 Februari 2014 - 27 Juni 2014

Hello Brno!

Landen bezocht: