Druk, druk, druk. - Reisverslag uit Brno, Tsjechische Republiek van Kenny Brink - WaarBenJij.nu Druk, druk, druk. - Reisverslag uit Brno, Tsjechische Republiek van Kenny Brink - WaarBenJij.nu

Druk, druk, druk.

Blijf op de hoogte en volg Kenny

11 Maart 2014 | Tsjechische Republiek, Brno

Hoooi allemaal,

Sinds mijn laatste blog is het een week vol bezoekjes geweest. Heel veel vaders, moeders, broertjes, zusjes, vriendjes en vriendinnetjes kwamen op bezoek. Helaas niemand voor mij :'(
haha neee, het was een gezellige week. Als eerste kwam Lotte der moeder aan op zondag (23 feb.) die op woensdag weer vertrok en plaats maakt voor Florentijn (Lotte der vriend) en Janine (Taco's vriendin). Ook kwam Natalie (Roberts vriendin) zondag. Behalve dat waren er van de mensen waarmee ik omga wat familieleden.

Soooo lonely.. Nee ik heb genoten van mijn rust op de kamer, sorry Lot niet lullig bedoeld haha.
We leven hier eeen beetje op elkaars lip en dan is alle tijd die je alleen hebt even lekker. :)

Vrijdag/zaterdag hebben we een feestje gevierd! Want Lotte was een soort van jarig haha! 5,5 jaar alweer. We hebben met zn allen gegeten bij Suzie's, erggg lekker! Daarna hebben we wat gedronken bij ons op de kamer en zijn we uit geweest naar 7nebe, een houseparty hahah, was best grappig! :)

Zondag hebben we met een groep lekker gewinkeld in een groot winkelcentrum. Het doel was om een galajurk te vinden, heb ik daar niet gevonden. Jaa ik had er wel al 1 mee, maar je kan nooit genoeg galajurken hebben. (Sorry Mies ik heb een andere jurk aan gehad)
Behalve deze keer heb ik ook wel vaker geshopt, dus ik weet nog niet hoe ik al mn nieuwe kleren mee terug ga nemen..

Het onthouden wat ik gedaan heb is lastiger dan ik dacht, dus ik ga het zo goed mogelijk proberen te vertellen.

School bevalt nog steeds goed, de vakken zijn interessant, de klasgenoten gezellig. We hebben 1 vak waarbij we 1,5 uur lang alleen maar zingen en je moet bijhouden of je de liedjes leuk vind of niet, en daar krijg je punten voor. Erg zwaar..
En voor een ander vak moeten we elke week een gedichtje schrijven haha, ook erg zwaar (soms wel).

Op zondag 2 maart heb ik een familie-skype avond gehad. Opa en de oma's kwamen naar mn ouders om te kunnen skypen. Het was erg gezellig :) En oma is blij om te zien dat ik nog leef!

Vorige week was ook de eerste keer pubquiz! Erg leuk! Ik mocht meedoen met het team van Ave, Karlo, Pauline, Emily en Milan. Categorien waren: Wereldvlaggen, Australië, Dinosaurussen (echt iets voor mij..), Sprookjes en Cartoons en Actiefilms.
We zijn 4e geworden van de 8 en dat vond ik best goed. Het was een gezellig avond en voor herhaling vatbaar. :)

Op woensdag 5 maart hadden we onze Country Presentation. Spannnend! Op een originele, grappige manier ons land presenteren. We hadden een filmpje gemaakt en hij was best oke haha, ik denk niet dat we gaan winnen.
Maar onze hutspot, gehaktballen en wentelteefjes vielen goed in de smaak! :)

En dan het hoogtepunt van de week, dat dachten we tenminste: Het gala!
Er was al veel reclame voor gemaakt en we hadden behoorlijke verwachtingen. Ondanks dat ik zondag geen jurk had gevonden heb ik die later nog wel gevonden. :) En op aanraden van mijn verstandige moeder heb ik hem in 2 kleuren gekocht, hij was toch goedkoop haha.
Het gala was wel erg leuk, er was een live band en er waren wat optredens. Maar het is nog niet beter dan het Marnix gala!

Die week was een erg drukke week, want behalve onze gewone lessen hadden we ook nog 2 andere vakken, die maar 2x in het hele semester een bijeenkomst hebben. Dus vrijdag zaten wij braaf van 14-19 in de klas en zaterdagOCHTEND!! van 8-13. Echt genieten.

Gedurende de week hebben we ook ons eerste tripje gepland, jeeeej! aankomende weekend gaan Robert Lotte en ik samen met de Finnen een weekendje naar Bratislava!
Voor 12 euro hebben we een retourbusticket en we hebben een appartement geboekt waar we met zn allen in kunnen. Ik heb er eeeeeeeeerg veel zin in! :):)
Zeker omdat het weer hier momenteel echt super goed is. Als dat zo blijft is het helemaal leuk.

Als laatste om te vertellen, ben ik afgelopen zondag met Ave, Jack, Emilee en Ryan naar een meertje geweest. Het was erg mooi weer en we wilden even wandelen. Het duurde even voor we het gevonden hadden, maar het was erg mooi. Daar kunnen we nog vaak gaan picknicken. :)

Na het weekendje Bratislava zal ik ooit wel weer een keer mn blog updaten! :)

Lieeeeeeefs! xxxxxxx

  • 11 Maart 2014 - 19:19

    Daaaans:

    Mis jeeee :(

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kenny

Hier een reisverslag van mijn 5 maanden studie in Brno, Tsjechië! :) Ik zal proberen het zo goed mogelijk bij te houden..

Actief sinds 29 Dec. 2013
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 4851

Voorgaande reizen:

05 Februari 2014 - 27 Juni 2014

Hello Brno!

Landen bezocht: